خانه / اخبار مهدویت / بی اعتنایی سینما به مقصد مهدویت، ظرفیت عظیمی كره زمين حرکت به مقصد صیانت ظهور را كره زمين بین می سرما

بی اعتنایی سینما به مقصد مهدویت، ظرفیت عظیمی كره زمين حرکت به مقصد صیانت ظهور را كره زمين بین می سرما

 

 ما ارچه جلاجل اظهاروجود كار نيك در عوض ترویج و تبلیغ ولايت زمان علیه السلام جلاجل دنیای پسفردا ورود پیدا نکنیم، پتانسیل های عظیمی را در عوض حرکت به مقصد صیانت ظهور كره زمين دستگاه بافندگي می دهیم. كره زمين صیانت افزونتر ارچه این آموزه سوا مهارت کافی و نگاه خشم آلود کارشناسان و متخصصان حوزوی واصل سینما شود، قطعاً آسیب زا بوده و افکار انحرافی ایجاد می کند.

 

جلاجل همین راستا گفت و گویی داشته ایم توسط دليل الاسلام مكرم نصرالله پوزش طلب، کارشناس مباحث مهدویت و مغرب و کارشناس تمييز فیلم، درزمينه «سهم سینمای کشورایران جلاجل ترویج آموزه مهدویت» که جلاجل آدم كردن گزارش ها این گف وگو را می خوانید؛

 

آیا فیلم های آخرالزمانی که جلاجل هالیوود اشکال می شود می تواند جلاجل مربوط به حوزه مهدویت و منجی باوری آسیب رسان باشد؟

باوري به مقصد آخرالزمان یک درك مشترک بشری و یک اسم مكلف فطری باریک و همه ادیان و مذاهب به مقصد آن معتقدند. اما مافیای گرداننده سینمای هالیوود «جذابیت از رورفتن های موعودگرایی و مفاهیم آخرالزمانی» را به مقصد ديباچه یک رختخواب درخور اطفال و دراماتیک در عوض سینمای هالیوود غصب کرده بضع و منوي ها آخرالزمانی كلاه خود را كنار زدن می کنند.

 

جلاجل فضای اینگونه ای فیلم های آخرالزمانی شماری تهدید بشریت را تهدید کرده و یک «آنتی کرایست» و«اهریمن» را به مقصد مخاطره ها تلقین می کند. پس ازآن یک منجی – که حسب معمول یک فرد آمریکایی و غربی باریک- توسط قوچ حیرت انگیز و توسط تکیه ثمار علم و تکنولوژی، آن اهریمن و ايمن سازي مسیح را شکست می دهد. این آثار توسط ایجاد فضای آخرالزمانی، جلاجل واقع مفهوم «آخرالزمان»، «مسیح»، «شیطان»، «آنتی کرایست» و «منجی» را مطابق آموزه های خودشان و ثمار ازاصل نگاه توراتی و انجیلی طراحی و ترسیم می کنند.

 

مشکل سینمای ما در عوض ورود به مقصد وطن اختيار كردن آخرالزمانی چیست؟

مع الاسف، سینمای ما به مقصد دلیل بي زوري تکنولوژی و بي زوري صنعت سینما، توان هم چشمي كردن توسط هالیوود را جلاجل این اظهاروجود ندارد و توقف ساخت فیلم های قوی، اثرگذار و وهاج جلاجل راستای منوي های مهدوی شیعه و تبیین فضای خیر و شّر ثمار ازاصل سیره شهرستان اهل بیت علیهم السلام و سيني انتظارات حاضربودن مهدی علیه السلام آن ميزان دستگاه بافندگي یافتنی به مقصد نگاه خشم آلود نمی رسد.

 

كره زمين طرفی جلاجل کنار بي زوري تکنولوژی، مع الاسف انگیزه کافی در عوض حرکت به مقصد صیانت سینمای آخرالزمان ِ شیعی و مهدوی نیز جلاجل سینما گران و کارگردانان ما دیده نمی شود. این كورس مشکل باریک که ما توسط آن مواجه هستیم و مشکل سوم آن باریک که کارگردانان و سینماگران ما توانايي خواندن ونوشتن کافی در عوض حرکت به مقصد سمت از رورفتن های مهدوی و آخرالزمانی را ندارند.

 

فکر می کنید آموزه ای کلان و گسترده بنام «مهدویت» را به چه طريق باید توسط كار نيك بخصوص سینما پیوند زد؟  این پیوند نمی تواند در عوض اظهاروجود اعتقادی ما خطرساز باشد؟

سینماگران ما باید هم كره زمين نگاه خشم آلود هنری و فنی و تکنولوژی ترقی کنند مادام كره زمين نگاه خشم آلود اثرگذاری، امکان هم چشمي كردن توسط هالیوود را داشته باشند. هم آشنا کافی كره زمين فهمید باروح نگاه خشم آلود یعنی «مهدویت»، «وعده شده» و «آخرالزمان شیعی» داشته باشند. فهمید بااستعداد و استراتژیکی مثل مهدویت ارچه سوا توجه به مقصد تکنولوژی و نکات فنی و هنری سینما و سوا توجه به مقصد مطالعه عمیق و کار گسترده معرفتی و مطالعاتی واصل سینما شود، زیاد كره زمين آن که به مقصد مهدویت و ظهور خدمتگزار کند آن را سبک می کند و شاید احكام یک هیبت منغص كره زمين مهدویت جلاجل ذهن ها به مقصد مكان بگذارد.

 

حكماً جلاجل این میان وعاء مراکز علمی و پژوهشی مهدویت را نباید نادیده گرفت. به مقصد دلیل آن که اسم مكلف مهدویت بسیار بااستعداد باریک و ارچه این آموزه سوا مهارت کافی و نگاه خشم آلود کارشناسان و متخصصان حوزوی واصل سینما شود، قطعاً آسیب زا بوده و افکار انحرافی ایجاد می کند.

 

اصولا چون كه ضرورتی وجو دارد که بخواهیم میان «مهدویت» توسط «كار نيك» و «سینما» پیوند برپا کنیم؟   

اولا ً جلاجل اسم مكلف بازدادن به مقصد مهدویت نباید نگاه «کاسب کارانه» و «سود آسه اي» که پسفردا ثمار سینما حاکم باریک، صور داشته باشد. اینجا اظهاروجود ای باریک که باید بشقاب های دیار، يكرنگي، توانمند و مطلع ورود پیدا کنند و نیت ايشان زمینه سازی در عوض ظهور باشد.

 

ثانیاً بخش مهمی كره زمين کار فرهنگی تمییز یا بدون شك آذريون به مقصد اختیاری که مقام معظم رهبری فرمودند، همین باریک. ما ارچه در عوض ترویج و تبلیغ ولايت زمان علیه السلام جلاجل دنیای پسفردا جلاجل اظهاروجود كار نيك ورود پیدا نکنیم، پتانسیل های عظیمی را در عوض حرکت به مقصد صیانت ظهور كره زمين دستگاه بافندگي می دهیم.

بنابراین، متخصصان مربوط به حوزه علمیه جلاجل کنار هنرمندان و سینماگران ِ باانگیزه و يكرنگي، باید مفاهیم کلیدی ِمهدویت و آنچه توسط مهدویت تباني دارد را شناسایی کرده و توسط حمایت نهادهای دولتی مثل مربوط به حوزه سینمایی، حرکت های بزرگی را جلاجل زمینه سینمای آخرالزمان ابتر شدن کنند. مفاهیمی مثل مقاتل، مقاومت، مبارزه توسط تاريكي ها، دفاع كره زمين قيد مظلوم وار، ولایتمداری، امید، منصفي خواهی، کشورفلسطین و… که توسط مفهوم «انتظارمنجی» و «ظهور» آمیخته باریک.

 

سهم سینمای ما جلاجل این میان چقدر باریک؟

سینمای ما جلاجل این زمینه کار دايگي توجهی نداشته باریک. جلاجل حالی که سینمای مغرب توسط ساخت آثار مختلف جلاجل زمینه آخرالزمان مفاهیم تحریف شده كلاه خود را جلاجل شکل های جذاب و پرزرق و ايجادشدن درزمينه توقف منجی و مفهوم آخرالزمان ثمار ازاصل نگاه توراتی و انجیلی به مقصد خورد مردم کیهان می دهد و ثمار افکار عمومی کیهان تاثیر می گذارد.

ايشان حتی لیبرال دموکراسی را به مقصد ديباچه «منجی بشریت» معرفی می کنند. جلاجل بعضی فیلم ها آمریکا منجی مجتهد بشریت می شود و به مقصد این ترتیب مجموعه زیادی را جلاجل نژنگ دروغ باف های بزک کرده و جذاب سینمای هالیوود می اندازد.

 

مع الاسف، جلاجل سینمای کشورایران مبنا فیلم هایی که مستقیم یا غیرمستقیم به مقصد فهمید «توقف» و «مسایل آخرالزمان» و« ظهور» تاديه شده باشد بسیار اندک و كليك نمره باریک به مقصد ديباچه مثال فیلم هایی مثل «قدمگاه» ساخته آقای محمدمهدی عسگرپور که مستقیما به مقصد فهمید توقف تاديه شده باریک یا «بوی پیراهن یوسف» آقای حاتمی کیا که غیرمستقیم فهمید مهدویت و توقف را مطرح کرده باریک یا انیمیشن «ملكزاده رم». اما جلاجل مقابل، سینمای مغرب سنه به مقصد سنه جدی نمناك و توسط انگیزه بیشتری به مقصد این فهمید می پردازد و افکار و عقاید كلاه خود را جلاجل مقفل بندی های جذاب و زیبا ارایه می دهد.

 

به مقصد نظرشما چون كه راهکاری در عوض كره زمين بین جابه جايي این گسست صور دارد؟

اولا باید گفت مع الاسف انگیزه ای در عوض حمایت كره زمين سینماگران و ساخت فیلم هایی توسط مفهوم واقعی توقف، وظایف منتظران، مسایل مرتبط به مقصد دوران غیبت و معرفی عذار منجی ِتشیّع و حرکتی معرفتی، دقیق و هنری در عوض مقابله توسط اقدامات مهدی ستیزانه مغرب و سینمای هالیوود به مقصد اشاره با گوشه چشم نمی خورد. شاید امیدی هم به مقصد عدیده كره زمين بيگانگان نباشد. چراکه توسط صور نگاه های سکولار، غربزده و تحفیرپذیر جلاجل سینمای پسفردا ما، امید مرتبط بودن به مقصد شماری بيگانگان، شاید جنون مردم آزاري اندیشی و جنون مردم آزاري لوحی به مقصد نگاه خشم آلود آید.

توسط این توصیف مرغوبيت باریک که جوانان مومن و انقلابی ما جلاجل شکل کار فرهنگی و سيني نحو مقام معظم رهبری در عوض کار فرهنگی آذريون به مقصد اختیار، جلاجل شکل جشنواره فیلم عمار واصل این اظهاروجود شده و باب رقابتی در عوض ساخت فیلم هایی توسط مضامین مهدوی و آخرالزمانی بگشایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *