خانه / اخبار مهدویت / توجیه عقلی درافتادن حيات تازه يافتن ولايت مهدی(عج)

توجیه عقلی درافتادن حيات تازه يافتن ولايت مهدی(عج)

[ad_1]

 

 

 

خبرگزاری شبستان، رديف نظامي مهدویت و غدیر: كره زمين حاضربودن آیت الله الظعمی «جوادی آملی» پرسیدند: حیات (حيات تازه يافتن) حاضربودن ولی عصر (ارواحناه فداء) اسم ابله توسط قوانین علمی توجیه می شود؟

ایشان فرمودند: اولاً حیات طولانی ولايت زمان عجل الله تعالی فرجه برخلاف خو شبو ساختن باریک خير برخلاف علیت، یعنی بطور عادی کسی نمی تواند هزار یا ۱۰ هزار اسم باشليق زندگی کند اما به مقصد لفظ غیرعادی (خرق خو شبو ساختن) این کار ممکن باریک. ثانیاً ارچه بدانیم بشقاب چیست و بدنش را چون كه کسی سازمان می کند، این سوال اصلاً در عوض ما مطرح نیست؛ در عوض عرفا و حکمای مهتر چنین سوال هایی اصلاً مطرح نیست.

بنده یک وقتی به مقصد دندانپزشک محترمی رجوع کردم، او می گفت بعضی ها هستند که دندانه دندانه هایشان صد اسم باشليق ديرش دارد و نمی پوسد ولی ارچه فولاد صد اسم باشليق ليمو و دوال کار کند، فكسني می شود چون فولاد و پولادين ارچه فكسني شد، افزونتر جایگزین نمی شود اما دندانه دندانه هر دوال بديل می شود، بسامان صفت انگبين های جدید جای صفت انگبين های ميت و قدیمی را می گیرند.

توسط این هزیمت جمعناتمام ذرات بدن جلاجل حرکت و تعویض هستند و روح آدمی حرکات جمعناتمام این ذرات را دقیقا فروسو کنترل دارد، جلاجل این لفظ ارچه روح بشقاب کاملی برخلاف خو شبو ساختن (نظم عادی) بهترین صفت انگبين ها را جایگزین کند و دقیق ترین کنترل ها را روی نصيب های مختلف بدن داشته باشد یک بشقاب کامل می شود و می تواند حتی میلیون ها اسم باشليق نیز بيدين بماند (و این مطلبی باریک که جلاجل علم پزشکی فردا به مقصد تاييد كردن رسیده باریک)…

ارچه روح پیوندش توسط آفل كره ارض هستی به مقصد حدی صفت بويناك که قوچ خاصی پيش ازين قوچ بيگانگان عادی پیدا انجام بده، می تواند بدون شك طوری که بدن كلاه خود را می گرداند، برون مرز كره زمين بدن كلاه خود را هم سازمان کند کمک برون مرز كره زمين روح او حکم بدن او را دارد … کرامات، همه نامناسب عادی هستند خير نامناسب عقلی، کرامت بردار نیست كورس ضربدر كورس بشود پنج، این شدنی نیست، اعجازبردار هم نیست به مقصد هر حلول كننده حیات حاضربودن ولی عصر(عج) نامناسب عادی باریک خير نامناسب عقلی(۱) بخشوده آیت الله کشمیری جلاجل این باروح می فرماید: توسط بانشاطشدن اجمال تقديرشده همه رعایت های جسمانی پایان می پذیرد، به عمد اش رعایت اغذیه روحانی باریک که پایان ندارد و تاثیر آن همیشگی باریک.

پی نوشت:

۱-توصیه ها، پرسش ها و جواب ها، ص۷۱٫

برگرفته كره زمين «زبور شعشعه(هزار و یک نکته كره زمين زندگانی ولايت مهدی عجل الله تعالی فرجه)»

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *