خانه / اخبار مهدویت / ناآشكار توافق داشتن شفا جلاجل تربت سیدالشهداء(ع) كره زمين زبان ولايت زمان(عج)

ناآشكار توافق داشتن شفا جلاجل تربت سیدالشهداء(ع) كره زمين زبان ولايت زمان(عج)

[ad_1]

 

 

دليل الاسلام «سیدمجتبی فلاح» جلاجل گفت وگو توسط خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان و جلاجل آدم كردن گزارش ها «زیارت ناحیه مقدسه»، توسط اشارت به مقصد برفراز دوم این زیارت شریف، تقریر انجام بده: این برفراز به مقصد تا چه وقت بخش تقسیم می شود؛ بخش اقلیم توسط درودگويي به مقصد صور مقدس پیامبر انگشتري(ص) و افزونتر اعضای خمسه طیبه علیهم السلام یعنی امیرالمومنین، حاضربودن زهرا، ولايت زيبايي و حاضربودن سیدالشهداء علیهم السلام يكم می شود: «أَفلجَّلامُ عَلى محمد حَبیبِ اللهِ وَ صِفْوَتِهِ …».

 

کارشناس و پژوهشگرجوينده مهدوی آدم كردن داد: یعنی آغازگر این بخش درودگويي به مقصد پیامبر اکرم(ص) به مقصد ديباچه حبیب و برگزیده پروردن باریک و توسط درودگويي به مقصد افزونتر همنشينان کساء آدم كردن می یابد و وقتی به مقصد درودگويي به مقصد ولايت حسین(ع) می رسد جلاجل درودگويي ها به مقصد ایشان، ویژگی ها و مصائب آن حاضربودن(ع) را یادآور می شود: «أَفلجَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ الَّذی سَمَحَتْ نَفْسُهُ بِمُهْجَتِهِ، أَفلجَّلامُ عَلى مَنْ أَطاعَ اللهَ فی سِـرِّهِ وَ عَعشرتكدهِـیَـتِـهِ، أَفلجَّلامُ عَلى مَنْ جَعَلَ اللهُ الشّـِفآءَ فی تُرْبَتِهِ، أَفلجَّلامُ عَلى مَنِ الاْجابَـهُ تَحْتَ قُـبَّـتِهِ، أَفلجَّلامُ عَلى مَنِ الاْ ئِـمَّـهُ مِنْ ذُرِّیَّـتِـهِ».

 

دليل الاسلام فلاح تاکید انجام بده: این درودگويي ها داغ جا می دهد که ولايت حسین(ع) تعدادی بقای دین حق مقابل آن مصیبت ها صبر کرده و توانستند توسط مجاهدت، جبهه شیطان را كره زمين روبه راه كردن فریبنده اش بیرون بکشند و آن را مواجه نزد همه حق طلبان افتضاح آميز کنند؛ چراکه مادام پیش كره زمين کربلا و عاشورای حسینی جبهه شیطان حالت فریبنده و حق به مقصد جانب می گرفت و مدعی اسلام صفت بويناك حلول كننده آنکه منصب اسلام را كره زمين دليل های الهی ربوده صفت بويناك.

 

اوی اضافه انجام بده: اما … سیدالشهداء(ع) توانستند توسط مدیریت ماجرای عاشورا جبهه شیطان را كره زمين پشت بام نقاب فریبنده اش بیرون کشیده و عذار پست، خبیث و نخاله و بشدت جهنمی آن را به مقصد عالمیان نمایان کنند و توسط این کار دليل ثمار همه بشقاب ها شيوا شد که قیام ایشان آدم كردن راه انبیای الهی و پیامبر انگشتري(ص) بوده باریک.

 

فلاح تاکید انجام بده: جلاجل واقع ولايت حسین(ع) جاي گير کردند مسیر حقیقی پیامبران الهی بویژه رسول پروردن(ص) همانی باریک که ایشان پیموده بضع خير آنکه جبهه عدو نمایش می دهد و یزید ثمار منصب آن نشسته باریک.

 

کارشناس مهدوی درزمينه افزونتر محتوای این بخش كره زمين برفراز دومِ زیارت ناحیه مقدسه تقرير انجام بده: این بخش توسط «أَفلجَّلامُ عَلى یَعْسُوبِ الدّینِ، أَفلجَّلامُ عَلى مَنابِلِ الْبَراهینِ، أَفلجَّلامُ عَلَى الاْئِمَّهِ السّدائرهِ» پایان می یابد. جلاجل واقع این بخش و محتوایش ثمار آن باریک مادام توسط درودگويي هایی به مقصد صور مقدس ولايت حسین(ع) كره زمين ویژگی هایی که زمینه عود مقام فوق حاضربودن(ع) شده، غطا بردارد.

 

اوی تقرير انجام بده: شاید نخستین درودگويي جلاجل این بخش به مقصد صور سیدالشهداء(ع) «أَفلجَّلامُ عَلى مَنْ أَطاعَ اللهَ فی سِـرِّهِ وَ عَعشرتكدهِـیَـتِـهِ» به مقصد ديباچه درودگويي بنیاد که تبیین کننده علت درودگويي ها و ویژگی های بعدی باریک که زیارت به مقصد انها اشارت می کند. به مقصد عبارت مرغوبيت، این درودگويي داغ جا می دهد فرمان برداري ولايت حسین(ع) كره زمين پروردن جلاجل خليق و حضور كره زمين پروردن، موجر جايگزين شدن شفا جلاجل تربت، اجاره دار دعا زیر قبه و انتما ائمه فروغ لمعان(ع) به مقصد ذریه حاضربودن سیدالشهداء(ع) باریک.

 

فلاح تاکید انجام بده: یعنی درودگويي اقلیم تاکید دارد که فرمان برداري كره زمين پروردن جلاجل آشکار و نهفتگي ویژگی های افزونتر ولايت حسین(ع) را که جلاجل درودگويي های بعدی وارد به ذهن، موجر شده باریک: «أَفلجَّلامُ عَلى مَنْ جَعَلَ اللهُ الشّـِفآءَ فی تُرْبَتِهِ؛ أَفلجَّلامُ عَلى مَنِ الاْجابَـهُ تَحْتَ قُـبَّـتِهِ؛ أَفلجَّلامُ عَلى مَنِ الاْ ئِـمَّـهُ مِنْ ذُرِّیَّـتِـهِ».

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *