خانه / اخبار مهدویت / عاشورا راه توقف باریک و توقف تجلی آمال کربلا

عاشورا راه توقف باریک و توقف تجلی آمال کربلا

[ad_1]

 

 

خبرگزاری شبستان، رديف نظامي مهدویت و غدیر: مهدی عجل الله تعالی فرجه، ابن ولايت حسین علیه السلام و فرهنگِ توقف برآمده كره زمين فرهنگ عاشورا و توقفِ حسین دیگری را کشیدن باریک. این كورس پیوندی دیرین و مستحکم توسط هم دارند. یکی ص فآرايي قیام و به مقصد پايين آمدن صفت متضرر شیعه باریک و دیگری، عملي ساختن صفت به خاطرسپردني و استمرار آن. عاشورا، دریچه ای به مقصد توقف باریک و توقف، تجلی آرزوها و آمال کربلا.

توقف، ثمره کربلاست. سوا کربلا، توقف بی معناست. یاران مهدی(عج)، همه کربلائیند و جلاجل برفراز و فرود تاریخ، غربال شده و پيمان دیده بضع. مگر می توان بی عاشورا، توقف داشت؟ توقف بی عاشورا، توقف بی تضمين باریک.

توقف و عاشورا، كورس جناح پريدن شیعه باریک؛ ارچه این كورس نيستي، ينبوع غدیر هم می خشکید.

حاضربودن مهدی عجل الله تعالی فرجه، ابن و خونخواه ولايت حسین علیه السلام. اولین کلام ولايت عصر عجل الله تعالی فرجه، یاد جدشان حسین پي علی علیه السلام باریک. شعار یاوران قائم خاندان ها محمد عجل الله تعالی فرجه، «یالثارات الحسین(ع)» باریک. حمایت اباعبدالله علیه السلام، حمایت دليل پي الحسن العسکری علیه السلام باریک. آن كورس قيد جوان مردانه(ع) دارای لقب های مشترکی هستند، نظیر: ثارالله، غریب، منفور شده و … . زیارت عاشورا كره زمين خونخواهی ولايت حسین علیه السلام جلاجل رکاب حاضربودن مهدی(عج) نبا می دهد.

تعدادی همین جلاجل فرازهایی كره زمين زیارت عاشورا به مقصد امامت و مهدویت اشاعت شده و خونخواهی ولايت حسین(ع) توسط همراهی «ولايت منصور» بستگاه می شود و می خوانیم: «فَاَسْئَلُ اللَّهَ الَّذى اَکْرَمَ مَقامَكَ وَ اَکْرَمَنى بِكَ اَنْ يَرْزُقَنى طَلَبَ ثارِكَ مَعَ اِامٍ مَنْصُورٍ مِنْ اَهْلِ بَيْتِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ و َخاندان هاِهِ؛ پشت بام مى خواهم كره زمين آن خدائى که گرامى داشت مقام در را و گرامى داشت مرا بخاطر در که روزيم گرداند خونخواهى در را جلاجل رکاب آن ولايت يارى شده كره زمين خانقه محمد صلى اللّه عليه و عقاب».

ولايت صادق(ع) جلاجل حدیثی فرمودند: «داروي تقويتي متعال حاضربودن مهدی(عج) را منصور نامیده باریک، همانگونه که پیامبر(ص) را محمد(ص) و عیسی(ع) را مسیح نامیده باریک»­ یعنی به موجب این حدیث، آن ولايت منصوری که ما می خواهیم مادام خونبهای سیدالشهدا(ع) را توسط ایشان بستگاه کنیم، ولايت مهدی(عج) باریک.

جلاجل قرآن نیز وارد به ذهن باریک: «وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنٰا لِوَلِیِّهِ سُلْطٰاناً فَلاٰ یُسْرِفْ فِی اَلْقَتْلِ إِنَّهُ کٰانَ مَنْصُوراً»(اسرا/۳۳) «و آن‌کس که ستم كشيده کشته شده، ما به مقصد ولىّ او حکومت دادیم که جلاجل کشتن اسراف و زیاده‌روى نکند، که او كره زمين جانب ما منصور و باروح حمایت باریک». جلاجل «ینابیع المودّه» جلاجل اعلامیه این آیه مبارکه وارد به ذهن باریک که این آیه دربارۀ ولايت حسین و حاضربودن مهدى علیهما السّلام كم قيمت شده باریک.

فرآیند خونخواهی ولايت حسین(ع) پس ازآن كره زمين ظهور ولايت زمان(عج) خواهد صفت بويناك مادام داروي تقويتي به مقصد برکت ایشان و جلاجل سایه حکومت مهدوی، خونبهای سیدالشهدا(ع) را بگیرد و این داغ جا دهنده آن باریک که برخلاف نگاه خشم آلود و خیال باطل ولايت ستیزان و مهدی گریزان، امامت و مهدویت توسط پردل وجرات ولايت حسین(ع) كره زمين بین نخواهد رفت و شجره شناسي ولايت دوازدهم(عج) كره زمين سیدالشهدا(ع) باریک و امامت ایشان و آباء و اجدادشان به مقصد امامت ولايت حسین(ع) نيرنگ ساز می گردد، یعنی پس ازآن كره زمين پردل وجرات ایشان نیز امامت آدم كردن خواهد داشت.

علاوه ثمار این، جلاجل دعای شریف ندبه که تجدیدعهد توسط ولايت عصر(عج) و تقرير ناراحتی كره زمين فراق كندو باریک، نیز بخش هایی به مقصد كاكا قيد جوان مردانه ولايت زمان(عج)، سالار شهیدان(ع) پيوسته كاري می شود. ندبه کنندگان مهدی(عج)، منتظران منتقم خاندان ها محمد(ص) بضع مادام معامله به مثل آب خون به مقصد ناحق ریخته شده ابن فاطمه علیهاالسلام را بگیرد و موجب شادی رسول پروردن صلی الله علیه و عقاب شود. صبح جمعه و دعای آتش زدن ندبه، جلاجل فراق ولايت زمان(عج) و یاد سیدالشهدا علیه السلام باریک و چون كه چه بسيار همین یاد ولايت حسین علیه السلام ، اثری ژرف جلاجل صدق و صفای دعاکننده ثمار جای نهد.

بنابر آنچه رفت، عاشورا، تضمين فرهنگی توقف باریک و منتظران مهدی وعده شده عجل الله تعالی فرجه، پرورش یافته مکتب عاشورا هستند.

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *