خانه / اخبار مهدویت / نحوه رسیدن به مقصد مقام۵۰ «صِدِّيقاً مِمَّنْ صَدَّقَ لی» جلاجل آخرالزمان!

نحوه رسیدن به مقصد مقام۵۰ «صِدِّيقاً مِمَّنْ صَدَّقَ لی» جلاجل آخرالزمان!

 

به مقصد شرح احوال خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان، دليل‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد مربوط به حوزه و دانشگاه جلاجل ماه مشرف به موت اسم باشليق ۹۳ جلاجل حسینیه آیت الله سپاسدار، قبيله طلب كردن و سخنرانی هایی توسط مشکل «اخیر مرحمت ها توقف» را ایراد کرده باریک که پاخيره زن داریم، جلاجل ۱۳ شماره به مقصد ايشان بپردازیم که جلاجل آدم كردن شماره سوم آن را مطالعه می کنید:

 

یکی كره زمين اقتضائات دوران آخرالزمان، تشویق های بی حدی باریک که در عوض مومنان جلاجل این دوران تعبیر شده باریک، همانطور که آشوب به پا كردن ها، تاريكي ها ها و لهيدگي ها جلاجل آخرالزمان زیاد می شوند، اما مژده هایی هم در عوض عنایت ها و خوبان ارائه شده باریک. هر فردی جلاجل درافتادن تاریخ این تشویق ها و مژده ها را شنیده، آرزو کرده باریک که جلاجل دوران آخرالزمان یعنی همین دوران زندگی ما آرامش طلب داشت.

جلاجل آخرالزمان تاريكي ها و جنایات و آشوب به پا كردن های سنگین و سهمگین زیاد می شود، ریزش های فراوانی ها هم صور دارد اما پاخيره زن داریم دلمان را متوجه رویش های دوران آخرالزمان کنیم، برخودهموار كردن انگیزه پیدا کنیم، امتیازات آخرالزمان را حاصل کردن کنیم و در عرض عاطل مسئولیت کنیم که جلاجل این دوران چون كه وظایفی ثمار كفالت داریم.

ارچه هم اکنون ولايت زمان(عج) ظهور کرده باشند، صبح گاه رادیو را شيوا می کنیم برخودهموار كردن متوجه نحو حاضربودن (عج) شویم و همگان تبدیل می شوند، به مقصد سرباز دردسترس به مقصد کار، در عوض فعالیت وزیر ها جلاجل رکاب حاضربودن(عج)، یعنی اینگونه پیمان را جدی می گیرند اما جلاجل پیمان کنونی، همگان ثمار این باورند که جلاجل دوران مرخصی هستند و وظایف محدودی دارند که این نشانه جدی نگرفتن مسئولیت های خاص منتظران، جلاجل دوران آخرالزمان باریک.

جلاجل کتاب «کافی» روایتی كره زمين ولايت صادق(ع) وارد به ذهن باریک که كره زمين گفت پیامبر(ص) می فرمایند: «سيَأْتِي عَلَى النَّاسِ زَمَانٌ لَهانُنَالُ الْمُلْكُ فِيهِ إِلَّا بِالْقَتْلِ وَ التَّجَبُّرِ؛ زمانی ثمار مردم خواهد رسید که پادشاهی، حکومت و قوچ جزء توسط قتل و زورگویی به مقصد دستگاه بافندگي نمی آید» یعنی همین پیمان پسفردا جلاجل مجتهد که تقریبا جلاجل هیچ جایی، قوچ غير قسر ذكرخير به مقصد دستگاه بافندگي نیامده باریک. باضافه طباطبایی(ره)، ۵۰ اسم باشليق پیش ذیل آیه ۲۰۰ سوره مبارکه خاندان ها عمران فرمودند: «دموکراسی بدتر كره زمين دیکتاتوری باریک و زیادتر كره زمين آن تاريكي ها می کند».

جلاجل آدم كردن این روایت وارد به ذهن باریک «وَ لَا الْغِنى إِلَّا بِالْغَصْبِ وَ الْبُخْلِ؛ ميليونر كشته شدن جلاجل آن دوران كره زمين طریق بخل و غصب رخ می دهد» یعنی جلاجل آخرالزمان كره زمين راه حلال نمی توان زروسيم دار شد و جلاجل آدم كردن نیز وارد به ذهن باریک «وَ لَا الْمَحَبَّةُ إِلَّا بِاسْتِخْرَاجِ الدِّينِ وَ اتِّبَاعِ الْهَوى؛ در عوض برقراری مهر میان مردم، باید كره زمين دین برون مرز شد و كره زمين هوای شهواني تبعیت انجام بده» یعنی جلاجل آخرالزمان پاخيره زن داشته باشید، عزیز شوید، باید بی دین شوید به دلیل اینکه كرنش جلاجل دینداری نیست و حتی توسط تبلیغ رسانه های کیهان، فرد دیندار، بی کلاس تلقی می شود به دلیل اینکه ايشان زندگی صحیح را تيبا می کنند.

پیامبر اکرم(ص) جلاجل آدم كردن این روایت می فرمایند:«فَمَنْ أَدْرَكَ ذَلِكَ الزَّمَانَ فَصَبَرَ عَلَى الْفَقْرِ وَ هُوَ يَقْدِرُ عَلَى الْغِنَى وَ صَبَرَ عَلَى الْبِغْضَةِ وَ هُوَ يَقْدِرُ عَلَى الْمَحَبَّةِ وَ صَبَرَ عَلَى الذُّلِّ وَ هُوَ يَقْدِرُ عَلَى الْعِزِّ آتَاهُ اللَّهُ ثَوَابَ خَمْسِينَ صِدِّيقاً مِمَّنْ صَدَّقَ ؛ پشت بام كسى كوچكترين آن زمان را دريابد بايد ثمار تنگدستى صبر بطي ء السير، توسط اين چنين توانايى ميليونر كشته شدن را دارد و بايد ثمار دشمنى صبر بطي ء السير، توسط اين چنين توانايى مهر را دارد و ثمار خوارى صبر بطي ء السير، توسط اين چنين مى تواند گرامي داشتن باشد، جلاجل اين لفظ داروي تقويتي به مقصد او تلافي پنجاه صديقى كوچكترين مرا اشغال شدن نموده بضع را عطا مى بطي ء السير» ارتقا كره زمين ثروتمندان برکت مالشان به مقصد صوب صبر وزیر ها و مقاومت وزیر ها جلاجل روبه رو زروسيم های غيرصميمي باریک و یا فردی جلاجل حالی که می تواند قلب مردم را توسط بی دینی بدست آورد، جلاجل روبه رو آن صبر می کند، بطور مثال در عوض فرزندش جشن عروسی می گیرد و همه را كره زمين دستگاه بافندگي كلاه خود  می رنجاند، به مقصد این دلیل که مداح جلاجل مراسم عروسی آورده باریک و او می گوید؛ به مقصد جای توزيع شدن موسیقی و واصل وزیر ها ضربه روحی به مقصد مردم، مداح جلاجل مراسم عروسی می آورم. بااستعداد باریک که بشقاب جلاجل مراسم عروسی كلاه خود، یاد ولايت حسین(ع) باشد و آنگونه روال کند که موجب ناراحتی ایشان نشود. نباید فرد سنه عاشورا کنار ولايت حسین(ع) صفت بويناك اما جلاجل مراسم عروسی روال دیگری داشت، جلاجل روایت داریم که ائمه اطهار(ع) حتی جلاجل مراسم عروسی كلاه خود نیز یادی كره زمين ولايت حسین(ع) می کردند.

فرض کنید جلاجل مراسم عروسی یک بالنتيجه، فردی گوید «بسملگاه علی اکبرت مصابرت حسین(ع)» و برش دادن اشکی ریخته شود، این فرد باید مطمئن باشد که جلاجل آن گونه اجمال ولايت حسین(ع) ثمار بالینش موجودي خواهد شد و خواهد فرمود:در قشنگ ترین زمان زندگی ات را در عوض ما نامسلح کردی و ما نیز جلاجل كريه ترین آن گونه زندگی ات کنارت خواهیم صفت بويناك.

بشقاب ارچه چنین، بخاطر داروي تقويتي، ذلتی را قبول کند، داروي تقويتي اوی را به مقصد جایگاه های تبيره خواهد رساند، هر فردی به مقصد جایی رسیده باریک، مطمئن باشید، جایی توسط داروي تقويتي خريطه کرده باریک یعنی جلاجل جایی به مقصد خاطره ها پروردن، كره زمين آبرویش ماضي باریک به دلیل اینکه داروي تقويتي بی صوب به مقصد فردی آبرودار نمی دهد و ارچه فردی هم جلاجل جایی به مقصد خاطره ها داروي تقويتي كره زمين آبروی كلاه خود، نگذرد، داروي تقويتي او را ذلیل خواهد انجام بده.

ولايت خمینی (ره) صریحا فرمودند: ارچه زیارت عاشورا توسط ۱۰۰ نفس و ۱۰۰ درودگويي جلاجل خانه محقر و خليق خوانده شود، اسلام هست نخواهد ماند، ما دعای ندبه ردياب جمعی را راه اندازی کردیم، مجموعه ای رجوع کردند که خیلی پسندیده باریک، دعای کمیل را هم ردياب جمعی بخوانید؛ اعلام کردم دعای کمیل در عوض تنهایی باریک، ردياب جمعی خواندنش پسندیده باریک اما دعای ندبه را به مقصد دلیل نزديكي توسط ولايت زمان(عج) باید جمعی خواند و فریاد زد.

فردی که جلاجل آخرالزمان بتواند كره زمين دارايي توام توسط ثروت تحريم شده پرهیز کند یا كره زمين كرنش توام توسط بی دینی بگذرد و یا بتواند كره زمين مهر توام توسط بی دینی، خیزاب کند، داروي تقويتي « آتَاهُ اللَّهُ ثَوَابَ خَمْسِينَ صِدِّيقاً مِمَّنْ صَدَّقَ لی» كارنيك ۵۰ صدیق را به مقصد اوی عطا خواهد انجام بده.

جلاجل مجتهد هستی به مقصد ترتیب انبیاء، صدیقین و شهدا آرامش طلب دارند، یعنی مقام قرآنی صدیقین كره زمين شهدا هم بالاتر باریک و آنان افرادی هستند که توسط جمعناتمام صور، انبیاء را تائید کرده بضع پوشيدگي حاضربودن(ص) می فرمایند: كارنيك «صِدِّيقاً مِمَّنْ صَدَّقَ لی» صدیقانی که مرا تائید کرده باشند، به مقصد آنان اهدا خواهد شد.

آخرالزمان، دوران تربیت آدم در عوض ولايت زمان(عج) باریک به دلیل اینکه ایشان نیازمند آدم باریک، جلاجل این دوران باید كارنيك جواب يابي انجام بده و نباید فرد به مقصد بدی های این دوران توجه انجام بده، به مقصد این دلیل که می توان بسیار آسوده بودن به مقصد درجه ۵۰ برابری نسبت به مقصد صدیقین پیامبر اکرم(ص) رسید.

شيريني شده باریک که جنایتکاران و تروریست ها، جلوی اتوبوسی را جلاجل کشورعراق می گیرند و همه را پیاده می کنند و هر کس که نامش علی، زيبايي ، حسین و … باریک، مستثنا می کنند که جلاجل مجموع ۱۰ نامويه می شوند، به مقصد ايشان می گویند به مقصد علی پي ابی طالب(ع) ناسزا بگویید خاصه و خرجي كردن كله دار كره زمين بدن شما مستثنا خواهیم انجام بده، نمی گویند، نفر اولا را كله دار كره زمين بدنش جلاجل مقابل خانواده و افزونتر نسا و بحرها ها مستثنا می کنند و به مقصد ۹ نفر مابقی كلام می شود، به مقصد ولايت علی(ع) ناسزا بگویید و گرنه، همین فرجه را خواهید داشت، نمی گویند، همین صفت منسوب به طوس آدم كردن می دهند برخودهموار كردن ۹ نفر را كله دار می برند، به مقصد نفر دهم می گویند، یقین کردی ارچه نگویی، كله دار كره زمين بدنت مستثنا می کنیم و او ناسزا نمی گوید و كله دار كره زمين بدن او هم مستثنا می کنند، حاضربودن آیت الله سیستانی جلاجل اسم مورد این هم آوازي فرموده بودند، که «بشقاب نمی داند به مقصد صوب این ماجرا، كره زمين غصه دق بکند یا شاد شود و بگوید یا علی(ع)، چون كه مریدانی جلاجل آخرالزمان دارید!» ارچه همین ۱۰ نفر جلاجل عشرت جو بودند، یک تازیانه، به مقصد دوطرفه ولايت حسین(ع) ضربت ديده نمی شد. جلاجل آخرالزمان ارتقا كره زمين مردم بد می شوند اما باید حس ها كلاه خود را جمهور کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *