خانه / اخبار مهدویت / نسب شناسی سیدالشهداء(ع) به مقصد روایت ولايت عصر(عج)

نسب شناسی سیدالشهداء(ع) به مقصد روایت ولايت عصر(عج)

 

 

دليل الاسلام «سیدمجتبی فلاح» جلاجل گفت وگو توسط خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان و جلاجل آدم كردن گزارش ها زیارت ناحیه مقدسه ولايت زمان(عج)، تقریر انجام بده: جلاجل برفراز دوم پشت بام كره زمين سلامي به مقصد خمسه طیبه علیهم السلام و اشاعت به مقصد ویژگی های منحصربفرد ولايت حسین(ع) همچون اجاره دار دعا زیر قبه آن حاضربودن(ع) و صور شفا جلاجل تربت كندو، به مقصد ویژگی های دیگری که مختص ولايت حسین(ع) باریک، اشاعت می شود.

 

کارشناس مهدوی توسط اشاعت به مقصد محتوای این بخش كره زمين زیارت ناحیه مقدسه، گفت: جلاجل این بخش می خوانیم: «…أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ خاتَمِ الاْنْبِیآءِ، أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ سَیِّدِ الاْوْصِیآءِ، أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ فاطِمَهَ الزَّهْرآءِ، أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ خَدیجَهَ الْکُبْرى، أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ سِدْرَهِ الْمُنْتَهى، أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ جَنَّهِ الْـمَـأْوى، أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ زَمْـزَمَ وَ الصَّـفا …».

 

فلاح اضافه انجام بده: جلاجل این برفراز پیشینه سراسر فروغ لمعان ولايت حسین(ع) و ریشه شجره طیبه حسینی معرفی می شود؛ به مقصد عبارت مرغوبيت، این بخش تاکید می کند که عاشورای حسینی توسط این وسعت و عمق اثرگذاری جلاجل تاریخ ثمار ازاصل چنین شجره طیبه ای رقم خورده و آنکه جلاجل آدم كردن این زیارت باید ثمار مصائب اش گریسته شود چنین نسب و پیشینه ای دارد.

 

اوی توسط اشاعت به مقصد عبارت «أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ خاتَمِ الاْنْبِیآءِ» جلاجل يكم این بخش، تبیین انجام بده: انگشتري به مقصد انگشتری دارای نگین كلام می شود که زینت بخش بشقاب باریک، توسط توجه به مقصد این ویژگی که صور مقدس پیامبر اکرم(ص) زینت بخش همه انبیای الهی باریک انتما سیدالشهداء(ع) به مقصد آن حاضربودن(ص)، یعنی ولايت حسین(ع) را توسط چنین كس برجسته ای جلاجل مجتهد هستی معرفی می کنیم. به مقصد عبارت افزونتر، پیامبر(ص) نگین برجسته افرادی باریک که وسيله پروردن و خلق او شده بضع و حاضربودن اباعبدالله الحسین(ع) پسرفت و دستگاه بافندگي پرورده این بشقاب برگزیده.

 

کارشناس مهدوی توسط اشاعت به مقصد عبارت «أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ سَیِّدِ الاْوْصِیآءِ»، تاکید انجام بده: وصی كره زمين واژه «وصایت» به مقصد معنای ارتباط داشتن می آید، وصیت ارتباط داشتن امر متوفا باریک به مقصد کسانی که پس ازآن كره زمين او باقی می مثل؛ لذا وقتی كلام می شود امیرالمومنین(ع) سیدالاو،صیاء هستند یعنی آن حاضربودن(ع) مقام ارتباط داشتن سببی و نسبی و اخلاقی و احکامیِ پیامبر اکرم(ص) به مقصد پس ازآن كره زمين خودشان باریک.

 

اوی جلاجل آدم كردن تقرير انجام بده: این نکته را شهر اهل هم نهاد هم جلاجل سرچشمه ها كندو آورده بضع. لذا وقتی امیرالمومنین(ع) را وصی پیامبر(ص) می خوانیم به مقصد دلیل ارتباط داشتن ایشان به مقصد پیامبر(ص) باریک و بتیع وقتی ولايت حسین(ع) را پسرفت سیدالاوصیاء(ع) معرفی می کنیم یعنی زائری که جلاجل اعراضگر مصائب ایشان آرامش طلب می گیرد، درمی یابد این ولايت(ع) رينگ چرخ ارتباط داشتن به مقصد رسول پروردن(ص) باریک.

 

فلاح توسط اشاعت به مقصد سومین سلامي این بخش به مقصد حاضربودن سیدالشهداء(ع) تبیین انجام بده: جلاجل این سلامي می خوانیم: «أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ فاطِمَهَ الزَّهْرآءِ» یعنی ولايت حسین(ع) را پسرفت بانویی می خوانیم که به مقصد تعبیر پیامبر(ص) برترینِ ناسنجيده مجتهد بضع و ایشان و محبانشان كره زمين آذريون دوزخ مستثنا شده بضع.

 

اوی تقرير انجام بده: پس ازآن می خوانیم «أَفلجَّلامُ عَلَى ابْنِ خَدیجَهَ الْکُبْرى» و سلامي های بعدی که هر یک گزارش ها های مفصلی دارد و بایست گوشزد می کنند صور مقدس سیدالشهداء(ع) که جلاجل معرکه عاشورا به مقصد مصاف یزیدیان رفتند، چنین پیشینه ای داشتند؛ جلاجل نتیجه، درمی یابیم ايشان که مقابل ایشان ایستادند مقابل پیامبر(ص)، امیرالمومنین و حاضربودن زهرا علیهماالسلام و جلاجل یک کلام مقابل پروردن آرامش طلب گرفتند.

 

فلاح جلاجل پایان به يادماندني انجام بده: عاشورا نمايشگاه و میدان نبرد وصی نبوی به مقصد ديباچه خلیفه ایشان و نصب شده اموی به مقصد اسم آفرينشگر باریک؛ این نمایان می کند نبرد عاشورا  نبرد میان حق و باطل باریک و حق تعدادی خوب هدایت شيوا می شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *