خانه / اخبار مهدویت / کیفیت زندگی به مقصد سبک توقف

کیفیت زندگی به مقصد سبک توقف

 

 

به مقصد شرح احوال خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان: جلاجل کتاب «خورشید مهدویت جلاجل قدغن شدن فکری حاضربودن آیت الله خامنه ای رهبر معظم شورش اسلامی» تدوین زيبايي ملایی وارد به ذهن باریک:

 

كورس قسم زندگی تعدادی آحاد ناس صور دارد. یک زندگی، زندگی تعدادی نیازهای مادی كس باریک. زحمت می کشد، کار می کند، دوندگی می کند تعدادی كلاه خود، تعدادی كس كلاه خود و آنچه که به مقصد كس او پيوسته كاري می شود. این زندگی، وقتی که جلاجل فضای کنونی جامعه ما مطرح می شود تعدادی بيگانگان زيرك عجله كردن انگیز باریک. اما واقعیت این باریک که فردا و جلاجل همیشه مجتهد و همیشه تاریخ، بیشترین مبارزه بشقاب های مادی و کوته بین جلاجل هر قشر و هر جامعه ای، توسط هر اندازه كره زمين معلومات، همین نوع بوده باریک. نيكويي كردن می خوانند تعدادی اینکه به مقصد نغن و نوایی برسند. زحمت می کشند تعدادی اینکه ثنايا ای زیادتر ببرند. کار می کنند، بی خوابی می کشند، حتی كلاه خود را به مقصد ريسك می اندازند، تعدادی اینکه به مقصد چیزی برسند؛ به مقصد نانی یا رفاهی یا مقامی یا به مقصد لذتی. این یک قسم زندگی باریک و خیلی كره زمين بشقاب ها این نوع زندگی می کنند.

 

این نوع زندگی وزیر ها خصوصیت تلخی دارد. فعلاً كره زمين شمارش الهی و آخرتی که بعضی به مقصد آن باوري دارند و بعضی ندارند، محض اين كه نگاه خشم آلود کنیم. جلاجل همین کیهان، این نوع زندگی وزیر ها دشواری بزرگی دارد. آن هم این باریک که ارچه فرض کنیم همه این مبارزه ها هم موفق كره زمين پيمان جلاجل آمد، واقعا کارکرد و به مقصد منوي ها كلاه خود رسید، می خواهان شدن پول خرد بشود و پول خرد شد، می خواهان شدن لذت ببرد و لذت سرما؛ می خواهان شدن به مقصد بلد دستگاه بافندگي بیابد، می خواهان شدن به مقصد قوچ و به مقصد ديباچه و مقام برسد و عاقبت الامر به مقصد همه اینها رسید و فرض کنیم همه این کامیابی ها هم محصول برداري شد؛ پس ازآن كره زمين طی سالیانی، وقتی بشقاب عاطل انجام بده که به مقصد سراشیب حيات تازه يافتن افتاده باریک و به مقصد اواخر حيات تازه يافتن نزدیک می شود، به مقصد خلف وعده كله دار نگاه می کند، همه اش زيبايي شناس باریک. بشقاب مادام بالنتيجه باریک این را نمی فهمد؛ چون همه چیز را پیش روی كلاه خود می بیند و فکر می کند که به مقصد این لذات خواهد رسید. اما وقتی كره زمين جوانی خیزاب انجام بده و به مقصد آن چشم سراشیبی رسید خلف وعده كله دار را که نگاه می کنید، می بیند توسط كره زمين دستگاه بافندگي رفتن حيات تازه يافتن، همه چیز كره زمين دستگاه بافندگي رفته باریک.

 

زيبايي شناس بالاتر جلاجل آن لحظات آخركار حيات تازه يافتن باریک، درك می کند همه این زحمات هیچ شد، لاغر شد و كره زمين دستگاه بافندگي رفت. آن لمحه های لذت، آن نعمت، آن مکنت، همه كره زمين دستگاه بافندگي رفت. این عیب مهتر این نوع زندگی وزیر ها باریک یعنی زندگی به مقصد كلكسيون ای كره زمين زيبايي شناس ها تبدیل می شود. البت زيبايي شناس مهتر، جلاجل قیامت باریک. خدای متعال می فرماید: «وَأَنذِرهُم يَومَ الحَكله دارَةِ» ايشان را كره زمين سنه زيبايي شناس بیم ده، که نگاه می کنند و زندگی را كره زمين دستگاه بافندگي رفته می بینند.

 

قسم دوم زندگی این باریک که بشقاب تعدادی هدفی زندگی کند، هدفی که كره زمين كلاه خود او بیرون باشد. نمی گویم این تيرخور، همیشه الهی باشد. حتی ارچه این تيرخور مادی هم باشد. اما پيوسته كاري به مقصد کل جامعه یا بشریت باشد باآنكه مبارزه وزیر ها تعدادی چنین هدفی ممکن باریک بشقاب را كره زمين مسایل شخصی مقداری نيرنگ ساز بدارد، این حُصحنه مهتر را دارد که وقتی بشقاب مبارزه انجام بده، این مبارزه همیشه موفق باریک. کار تعدادی منوي ها عالی، همیشه موفق باریک. این را خدای متعال جلاجل قوانین آفرینش آرامش طلب داده باریک که هر کس کار کند حتی تعدادی تيرخور های دنیایی داروي تقويتي او را به مقصد آن تيرخور ها خواهد رساند، مگر آنکه جلاجل كلاه خود کار خللی صور داشته باشد که این به مقصد كلاه خود بشقاب ثمار می گردد و الّا ارچه کار تعدادی تيرخور، توسط علوم شرعي درست اعمال گیرد، دستگاه بافندگي یافتن به مقصد آن تيرخور قطعی باریک.

 

جلاجل این قسم زندگی، هرچه می گذرد بشقاب عاطل می کند که عمرش ادا كردن نشده باریک؛ چون تعدادی یک تيرخور عالی زحمت کشیده باریک. ارچه این تيرخور یک تيرخور عالی باشد، به مقصد بشریت برگردد، به مقصد منوي های خدایی برگردد، به مقصد صوت و خیر ناس برگردد، به مقصد استقرار منصفي و به مقصد مبارزه توسط تاريكي ها و جور پيوسته كاري شود، عاطل می کند که به مقصد تيرخور نزدیک نمناك شده باریک، لذا زيبايي شناس ندارد و عاطل لذت می کند. این زندگی واقعی باریک؛ زندگی تعدادی منوي ها و تيرخور های نقيب. يكباره معروفی که به مقصد ولايت حسین(ع) نسبت داده شده باریک و نمی دانم آیا این نسبت صحیح باریک یا خير يكباره حکیمانه و درستی باریک. می فرماید: « انّما الحیاة عقیدة و مقاتل» عقیده؛ یعنی به مقصد هدفی قلب قفل كردن، آرمانی را به مقصد سمت منوي های نقيب و زیبای بشری به مقصد حرکت وا دارد. جلاجل چنین راهی باریک که ارچه بشقاب یک قدم روبروي هم قرار گرفتن برود، مبارزه خالصانه و آميخته شدن ای اعمال دهد، فداکاری کند، حتی ارچه زحمت و رنجی به مقصد او رسید و ناکاهی ظاهری ای نصیبش شد تحمل ناكردني کند، جلاجل قلب و جلاجل شمارش الهی، شاد و خشنود باریک، چون عاطل می کند سيني آنچه که کار او بوده، به مقصد سمت آن منوي ها عالی مبارزه و حرکت کرده باریک. این مبارزه فی نفسه دارای بها باریک. (۱)

 

پی نوشت:

۱٫بیانات جلاجل دیدار اعضای نیروی هوایی ارتش جلاجل سنه نیروی هوایی. ۱۹/۱۱/۱۳۷۱

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *